čtvrtek 1. května 2014

Dotaz: Jak vnímáte dění na Ukrajině?

Jak vnímáte dění na Ukrajině?
Iva Adamcová: 
Benefice Praha 26. 4. 2014

(1:36:27)
Teď je tu otázka: Jak vnímáte dění na Ukrajině?

Iva Adamcová:
Výborně. Ono se to týká i přechodu planety do 5D. Už jsem o tom mluvila i na mnoha přednáškách: celý systém se musí zbortit. Bortí se ekonomicky, bortí se skutečně ze všech stran. Protože egoismus je uložený v zákonu hmoty, je uložený ve vaší DNA. A lidé, kteří se tam pohybují a narodili se tam ve svém osudu, jsou tam na správném místě. Teď se zbortí úplně všechno. Já jsem vždycky říkala, že se to musí posrat. A posere se to.

František Novotný:
To je i staré čínské přísloví. Říká se tam, že nakonec se všechno k dobrému posere.

Iva Adamcová:
Ano :DDD, vidíte jak ti Číňani byli dokonalí :DDD. Ano, je to tak, je to dobře, všechno se musí zničit. Tam se přijde na obrovské věci. Už jsem varovala lidi, kteří by se chtěli dostat do politiky: ještě to nedělejte. Až se to všechno posere, pak můžete.

Protože zákon hmoty nepustí věci. Ale hlavně, lidé, kteří už žijí ve vědomí 5D, vy se vymaníte zádrhelům, není proč vyučovat. Nedostanete se do těch situací, které by vás strhly. Jste vždycky jenom tam, kde si to zasloužíte. Na to nezapomeňte. Zachovat klid, žádný odpor.

Budou se ještě dít velmi drsné věci, protože většina lidstva na planetě zevnitř to 5D tělo, tu hmotu, oživuje 3D systémem. A to se musí velmi rychle vybíjet. S tím bylo počítáno. I Kristus na to upozorňoval, i vůbec věštby, které byly. Je to nutné. Ti lidé mají ve své DNA už při narození, kam patří. To znamená, že oni budou teď rychle odcházet z této planety, z různých důvodů, končí jim teď jejich bytí hmoty, bod B. Je to v plánu, a je to zapasováno do hotového osudu planety. Takže vše je dobré. I na Ukrajině. Byť by se z toho rozpoutalo cokoliv. Je to nutné, a je to v osudu planety. Vím, že každý jste na jiném procentu toho přijetí, ale stejně vám nic jiného nezbyde... (1:39:15)

4 komentáře:

  1. Milý Orgo, moc a moc děkuju za přepisy. (né vždy máme po ruce sluchátka:)
    Protože už nečtu a nehledám informace, přichází sami/y (?? - zrovna jsem chyběla - ve škole..:DD),.. měla jsem po velice dlouhé době kliknout na tvé stránky, které mě svého času byly dobrým posuvníkem na mé cestě.
    Děkuju a fandím všem
    iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už informace nehledám. Samy ke mě přicházejí tehdy, kdy je potřebuju. Taky děkuji za přepis. :-)

      Vymazat
  2. Pravděpodobně se mluvilo o, já jsem to teda pochopil, že se mluví o zhroucení toho systému, který tady vytváříme a který se vlastně už zhroutil, jenom to ještě mnoho lidí nevnímá, tak ještě neskončil. Ještě si toho mnoho lidí nevšimlo a proto to vypadá, jako že to pořád funguje.
    Slunovrat a vesmírné rytmy, Jaroslav Dušek, Pjér la Šéz
    Divadlo Kampa Duše K
    22. 6. 2014

    OdpovědětVymazat
  3. • Tesalonickým 5:2-5 „Sami přece dobře víte, že den Páně přijde jako přichází zloděj v noci. Až budou říkat `je pokoj, nic nehrozí´, tu je náhle přepadne zhouba jako bolest rodičku, a neuniknou. Vy však, bratří, nejste ve tmě, aby vás ten den mohl překvapit jako zloděj. Vy všichni jste synové světla a synové dne. Nepatříme noci ani temnotě.“ Právě proto, že jsme děti světla, jsme určeni k záchraně před tímto děsivým překvapením. A jen tím, že si budeme udržovat zkušenost dětí světla, budeme spaseni.

    • Ježíš říká: Jan 8:12 „Já jsem světlo světa, kdo mě následuje, nebude chodit ve tmě, ale bude mít světlo života.“ Protože Ježíš je tím světlem světa, všichni, kteří zůstanou blízko Něj, zůstanou ve světle, zatímco temnota sestoupí na tento svět.

    OdpovědětVymazat