středa 7. května 2014

Velký třesk

Velký třesk
Iva Adamcová 
Benefice, Praha 26. 4. 2014

(00:23:30)
Už mě znáte, možná většina lidí. Možná jsou tu i někteří, co mě vidí poprvé, a možná někteří o mě ani neslyšeli. Ale to nevadí. Pokud je dneska oslovím, tak si mě možná najdou, a když mě nenajdou, tak jak vám dneska vysvětlím – to už vy vlastně víte, pokud mě znáte - obojí je dobré. Protože obojí je přesně zaznamenané ve vašem vývoji a osudu, a obojí obsahuje pouze vaše hmota, kterou považujete za samy sebe.

Já už teď čtyři a půl měsíce nepřednáším a dolaďuji si své vlastní osudové věci, abych se mohla po čase přemístit na místo, kde se můžeme zase setkávat a kde si pak můžete dolaďovat své osobní cesty, kterým nerozumíte. A stejně vám všem budu vysvětlovat jen to jedno jediné, co vždycky vysvětluji.

Za tu dobu přišly už trošku jiné pohledy. Byla jsem v kontaktu s Božstvím a ukazovalo mi, jak se zase ty věci mají, takže vám zase mohu říci o kousililíček víc, protože za ty čtyři a půl měsíce se naše planeta pořád pohybuje ve vesmíru dál, hluboko se posunula, takže moje hmota, i vy, to dovolí, abyste se to dozvěděli.


Já jsem tady namalovala takové obrázky. Tenhleten systém znáte, i když hlavní tunel jsem tam záměrně nemalovala, už jste všichni většinou pokročilí. Nicméně budu o tom mluvit: víte, že jak se každý vyvíjíte, život po životě stoupá ve vašem páteřním kanálu vaše božství, které se jednoho dne propojí v té hranici, která je až tady nahoře. A když pak se zlikviduje tahle oddělenost, to je tahle přerušovaná čárka, která jde pod třetím okem, když tu zrušíte, stane se z vás Svatý grál neboli Bůh žijící ve hmotě.

Tenhle proces ale trvá, teď dobře poslouchejte, miliardy let. A abyste viděli, jak se posunujeme, jak se dostáváme z nevědomosti do vědomosti Božství - protože tahle doba je jednou z nejdůležitějších dob, která se týká vývoje našeho Vesmíru a mnozí z vás ještě pořád kalkulují s vůlí člověka neboli s vůlí hmoty – proto jsem byla dnes sem poslána, abych vám ukázala, vám, kteří ještě pořád trošičku pochybujete a ukračujete k nevědomosti, zda činíte či nečiníte chyby, abyste si byli jistější.

Vaše tělo, které považujete za samy sebe a které se nějak jmenuje, nejste vy. Jste vše, co vzniklo při začátku celého Vesmíru. Já jsem tady namalovala jen okamžik Velkého třesku. To je ten středobod, číslo jedna. Dimenze nad 5 jsem už nemalovala, to je jako kdybych malovala žákům třetí třídy, co se budou učit v deváté třídě. To je zbytečné. Sami víte, že bychom tomu nikdo z nás nerozuměli, ani já, protože já jsem převaděč do 5. dimenze. Informační, samozřejmě. A vy v mém osudu figurujete, a já figuruji ve vašem, abychom se setkali buď osobně, nebo informačně.

Takže se dívejte: Velký třesk vznikl v bodě 1. V této oblasti zde byla obrovská energie, která vybuchla, a vznikl v tomto okamžiku celý Vesmír. V jednom jediném okamžiku. Jak je to možné, řeknete si? Tak jako spermie oplodní vajíčko v okamžiku spojení, to znamená Velkého třesku, existují veškeré budoucí buňky hmoty vašeho těla, které se tam vyskytnou. A dopředu už je dáno, jaký bude časový plán vašeho vývoje. Znáte to ze základních přednášek, kdy vám vaše narození symbolizuje bod A, a váš odchod z těla, z hmoty pro tento život, pro tento osud symbolizuje bod B. Všechno navazuje. A protože karma existuje jenom ve třetí dimenzi, a je velice konkrétní, to nikdo neobejde. Musíte se naučit úplně všechno.

Takže v první dimenzi, to je tady ta jednička, střed, tam jste existovali každý zvlášť pouze jako bod. Ve druhé dimenzi, která trvala také mnoho miliard let, to je ten kroužek, který jsem namalovala s číslem 2, už jste se začali spojovat s jinými body a vznikaly takzvané dvoudimenzionální pohledy. Až jsem se všichni, jak tady dneska jsme, dostali do třetího pruhu, do kruhu, který je pod číslem 3. Tímhle kruhem jsme si už prošli všichni jako vědomé bytosti. Ty bytosti podle vás možná některé nejsou vědomými, ale tak to není. I naše věda už zjišťuje, že i rostliny cítí, i rostliny křičí, rostliny se vyživují, rozmnožují, všechno to, co děláte vy. Mají ale nižší vědomí. Vyšší vědomí mají už potom zvířata. A člověk, ten je ve své schránce jenom maliličko, skutečně jenom maliličko výš, a to už také vědci vědí. Protože z genomu, který má asi 10 tisíc částí, pouze ve 4 se lišíme od šimpanze. To je krásné, co? Protože tady se jedná opravdu jenom o váš příbytek, božství je úplně stejné. To znamená, že náš příbytek, ve kterém bydlíme, v tomto domečku, za který se většina lidí ve třetí dimenzi považuje, tvoří iluzorní dualitu.

Ten člověk stojí iluzorně sám proti zbytku světa a bojuje. A bojuje na různých úrovních. Považuje věci za špatné, anebo za dobré, podle toho jak se egu hodí. Ale co to vlastně ego je? Sice jsem vám to už vysvětlovala, ale dneska vám to ukážu z jiné strany. Ano, ego je zákon hmoty, neboli vaše tělo. To tělo má DNA. A zvolili jste si ho jako bohové proto, že v minulých inkarnacích jste odmítali něco. Síla negativní emoce vytváří záznam odporu, slyšíte, odporu, ne pokory.

Vysvětlovala jsem všem, že přicházím vysvětlit dopodrobna Kristovo učení. Abyste směli v této době přestoupit na vyšší fázi. Ale jenom vy, kteří to sami dokážete. A teď pozor: to smění je jenom iluzorní, protože ten záznam v DNA už je dávno nastavený. Vy nemusíte dělat zhola nic. Jenom žít, každé ráno se vzbudit, a dělat to, co je pro vás ten den připraveno. Rádi, bez odporu nitra. Smíte se bránit jakoby tělem, ale jen jako maňáskem, když někomu chcete udělat „bububu, to nedělej“. Ale jen z lásky k tomu člověku, protože víte, co on si sám zapisuje, když činí druhým špatně. To jediné je vám povoleno. Tehdy už jste sjednoceni. Program vašeho DNA vám to dovolil.

Sami moc dobře víte, že existují lidé, kteří kdyby mě poslouchali, tak by zvraceli a bylo by jim hrozně špatně. Protože hmota, která je ovládá, ten egoismus je tak velmi silný, že jim to nedovolí, aby mě poslouchali. Ale vy, kteří už to umíte, kteří už to snesete, se po mých slovech začnete čistit. Systém je vlastně velmi jednoduchý. Přechod je velmi krásný a hladký. Napřed se musíte naučit nedělat negativní emoce. Jakmile se to naučíte, přinesla jsem info, tehdy se vaše tělo začne samo čistit. Bolí to, ano, bolí to, někdy jsou velké zádrhele. Je do toho vstoupeno i mnoho pohledů. Může se čistit i někdo vedle vás. Pozor, tam jsou zase lítosti. Když už snesete sami sebe, nesnesete, že se čistí vaše dítě, nebo váš partner. To všechno přehlížejte, protože všichni máme stejná pravidla. Bůh je spravedlnost sama. Vybíráte si pouze takový osud, celý a hotový, protože planeta neboli hmota má svůj osud vývoje tak jak lidské tělo, kdy buňka s buňkou se oplodní. Ano, při Velkém třesku v bodě 1 bylo všechno vymyšleno. Vámi. To je divné, žejo. Jsou lidi, kteří mi píší: „To jsem byl ale pěknej vůl, že jsem si tohle vybral.“ Ne...

Já vám teď ukážu, jaká doba přišla. My se pohybujeme v tomhle kroužku číslo 3. A pozor, vidíte to, ta naše planeta musela projet vším tím tady mezi dvojkou směrem k té trojce. Tady tehleten kroužek, který činí obvod, je takzvaná brána, kdy vždycky přijde nějaký přinašeč, a řekne vám vysvětlení, jak se tou bránou procpete. To je můj úkol. Ano, zastavit negativní emoce. Bůh je prožitek, to znamená, nesmíte to prožívat v sobě, to není vaše skutečná realita. Tělo je jenom iluze a hra smyslů, která vás mámí.

Ukážu vám něco zajímavého. Namalovala jsem tady bod – před tou trojkou – to je jako naše planeta před tisíci let. My tady tou třetí dimenzí letíme stovky tisíc let. Planeta se pořád posunuje od toho středu odstředivě ven. To znamená, že život na ní se vyvíjí. Vyvíjí se tak, že se sem inkarnují malé části Boha - to jste vy, každý z vás je Bůh – které si zvolí hmotu svého následného života právě kvůli karmám, které jste v minulosti napsali. A vždycky pár tisíc let těsně před tím, než ta jednotlivá planeta – protože pozor, my tam nejsme sami, tam je obrovské množství různých planet – my samozřejmě v třetí dimenzi o sobě nevíme, víte, jak si lidstvo myslelo, že jsme tady sami, a že nikde neexistuje život, nebo možná nějaký primitivní způsob života, nějaké baktérie – jak jsme byli namyšlení v tom, jak jsme vysoko a jak jsme daleko – tak to není. Za prvé, ty planety jsou odděleny vymožeností, vlastně vědou, že vy ještě nemůžete navštěvovat ty druhé planety, abyste si to neřekli, že, protože vy se musíte skutečně v izolaci na té hmotě vyvíjet. A ta hmota, ta planeta prolítá. Ale její akáša, neboli minulost a budoucnost, to jest program, který je vymyšlený v okamžiku vzniku vesmíru, tak jako oplodnění vajíčka spermií, je daný, je nastavený a je hotový.

Takže každý z vás, jako malý Bůh, podle odporů, které v minulém životě naposledy udělali, je jedno na jaké čakře, si zvolíte přesně hotový osud budoucí hmoty vašeho těla, vašeho jména, včetně samozřejmě rodičů, známých, milých i takzvaně nemilých, protože je taky v té době ještě posuzujete jako nepřátele. Nicméně, pomalu se dozvídáte, že to tak není. Dozvídáte se pomalu, že jste bohové.

Pár tisíc let před tím, než ta planeta dojede na hranici brány, se začínají všechny věci točit okolo božství. To si mnozí ani neuvědomují, i když si připadají jako nevěřící, že vlastně toho Boha několikrát denně vezmou do pusy, aniž by si to uvědomovali. Třeba Pane Bože, no to mě poser... (:-))), i člověk, který to nevnímá. Jsou toho plné knihy. Protože Bůh totiž ve vás všech spí. On nedovolí, abychom na něj zapomněli. Je to jediná bytost, která tady žije, a on hledá sám sebe. Takže jeho vědomí je iluzívně rozdrobené. A nevnímá ještě, že ten, kdo vám přijde ublížit, vám dává šanci k tomu, abyste zastavili své odpory. Abyste konečně řekli: „Tak jo, tak mi to udělal.“ A je konec. Už se vám to nikdy nestane. Ale musíte dodržet pravidlo na každé čakře. Jaká ta pravidla jsou, o tom už nebudu dneska mluvit, protože to bychom se zdrželi, mám toho ještě hodně co říct.

Takže, vidíte, tahleta tečička – planeta - se blíží k tomu rozmezí, k okraji brány. To je zhruba pár tisíc let před tím, než tam doletíme. Vždycky se inkarnuje obrovská duše z páté dimenze, která přijde nastavit pravidla. Bylo jich několik, těch duší, samozřejmě. Já budu mluvit o Kristu, on je jedním z nejdůležitějších, i když vše bylo rozvrstveno po celé planetě. A Mayové ještě mnoho tisíc let před ním vypočítali, že v roce 2012, nebo na přelomu 2012-2013 bude zánik tohoto světa. Vzpomeňte si, co to dělalo na konci roku 2012 se všemi lidmi. Vždycky jsem vám říkala: „Neblázněte, tak to není.“ Ale museli jste si to prožít, a bylo to dobře. Pak jste si řekli: „Uf! Nic se nestalo.“

Ale ono se stalo. Ten starý svět skutečně zanikl, což vy si vůbec neuvědomujete. Ta planeta totiž proletěla s celou svou hmotou a historií do této pětky. Už v 80. letech bylo vědcům divné, že naše planeta vibruje rychleji. Ano, i vaše těla vibrují rychleji. Tím, že vibrace hmoty je vyšší, má jiné vlastnosti. Zjistíte, že teď i čas vnímáte jinak. A zjistíte, že věci, na které jste čekali, na jejich splacení, to znamená, když jste něco vyvedli, tak jste někdy čekali 10, 20 let, dva roky, tři roky, tak teď to máte na krku za týden, za dva dny, za hodinu, v tu ránu zakopnete a natáhnete se, když něco vyvedete. Ano, to dělá tahleta vibrace.

Ale hlavně, těsně před tím datem na konci března 2013, než jsme proletěli poslední branou – vy byste byli nepřežili rychlé proletění téhle hranice 5D – proto krátce předtím musel přijít někdo, kdo by vám řekl principy, abyste začali pracovat. Protože 3D systém, a teď dobře poslouchejte, je systém Boha, který zapomněl, že je Bůh, a žije ve hmotě a připadá si jako hmota. Ale 5D systém je Bůh, který je vědomý ve hmotě. To znamená, člověk, který se po mnoha a mnoha životech dostal až sem vysoko svojí hadí sílou, a dozrál v téhle chvíli. Ta naše planeta poletí dál, a teď, protože mnozí z vás už se to naučili, už nekonají egoismy, vědí, že to pracuje. Ale je o mnoho víc lidí, kteří to nevědí, a proto se teď dějí na světě tak hrozné neurvalé věci, protože vzrůstá nervozita. Satan, neboli Zákon hmoty, což je tady ta červená čára, vidíte – tohle je hmota, tohle je člověk, který žije v iluzi hmotného těla, to znamená, že si myslí, že je jeho tělo a jméno, v něm je ten samý Bůh. Ale pak jsou tady lidé, kteří jsou takhle čistí a už vědí, už přestali činit, a teď to jejich tělo se ještě musí dočistit.

Tenhle týden mi psal jeden pán, který tady dnes sedí, krásný dopis, musím mu poděkovat. Já jsem mu taky napsala, že je šikulka. On mi napsal nádherný dotaz, toho hned využiju. Vy mě vždycky inspirujete. „Ivanko, proč máme prosit do minulosti?“ Vy víte, že do budoucnosti prosit nesmíte, to už je vůle člověka, aby bylo něco jinak. „Proč vlastně máme prosit do minulosti, když všichni nám to udělali dobře, a my jsme to po nich chtěli?“ Já říkám: „No vy jste šikovnej.“ Ano, prosím, systém je takový, že vy přestanete dělat negativní emoce, následně se začne vaše tělo čistit, a čistí se rychleji, když žádáte o odpuštění za vaše minulé skutky. To tělo se rychle čistí, to vaše obydlí, a začne se pomalounku zvedat vibračně.

Ale pozor, má to jednu podmínku. Vy musíte přijmout i ty platby. Musíte být rádi, že vás něco bolí, musíte být rádi, že jste nemocní. Ne jako že byste jásali, juchú, teď mám mrtvici, ale brát to tak jak to je. Přijmout to. "Tak jo, teď jsem nemocnej, buď se z toho dostanu nebo ne. To je jedno." Přijmout. Zasloužím si to. Kdybyste totiž něco na tom nechtěli, tím byste dělali další odpor neboli negativní emoci, a nevymanili byste se z vědomí ve 3D do 5D. A do té doby, než se vaše tělo vyčistí, už neděláte další odmítavé reakce, a vaše vědomí se sjednotí s vaším Božstvím. Brána nahoře se otevře. A teď dobře poslouchejte. V té chvíli jste Bůh, který ovládá veškerou hmotu. (00:46:00)



(Pokračování: Zázraky, magie)

Žádné komentáře:

Okomentovat