čtvrtek 3. října 2013

Přednáška Opava 3. část, 28. 9. 2013

Přednáška Opava 3. část, 28. 9. 2013 

(44:00) Nicméně, začal další rok, já jsem začala tento rok 19. ledna, a do 30. června jsem měla jediný volný víkend, který byl o velikonocích, takže začalo další kolo, takový ten maratón. Krásný, každá ta přednáška je jiná, jiní lidé, krásná atmosféra, vždycky se na vás obrovsky těším. Au už jsem si to užívala jinak, ten další rok byl jiný, taky hezký. Nicméně přece jenom ještě nějaký sebemenší pocit tíhy tam asi byl. 30. června jsem skončila, a teprve druhý den jsem pocítila únavu. Jako když dostanete vysvědčení, odnesete si ho domů, a teď najednou zjistíte: Jé, mám to za sebou. Já jsem pak druhý den v neděli spala odpoledne tři a půl hodiny, jako když vás někdo hodí to studny, chcete se vytáhnout na povrch, ale zase vás to nějak stáhne dovnitř, pořád jsem se nemohla vzbudit. Ale byla jsem šťastná jako blecha.

Ale přece jenom v srpnu jsem v té noze cítila už ne stín, ale jakoby těžkou nohu. Představte si, Lucinka přiletěla pro kluky 28. srpna. Tu noc přijeli pozdě, byli všichni u taťky na večeři, já jsem jim otvírala, nešla jsem si lehnout, přijeli až o půlnoci, a pak jsem usnula. Byla jsem sama v ložnici, a najednou se v mém těle rozsvítilo, a já jsem viděla v té noze dva žhnoucí body. Ta noha strašně bolela, ale strašně. A jak jsem tam viděla ty dva body, tak hladina egoismu vám tam hned něco hodí: Tak jo, máš embolii, něco se ucpe, umřeš. Hele, já byla tak šťastná, že jsem si to odkroutila v té hmotě … Že jsem už vám všechno řekla, on to ví nejlíp, žejo. Já jsem to přijala: Jo, tak jo, aspoň tady je Lucka, kluci tu nebudou sami, aby mě křísili … (:-) Byly tam samé pozitivní pocity. V tu ránu se mi obrovsky rozsvítilo srdce, a ta zář takhle vytékala do toho tunelu, vidíte tady tu zkumavku, jakou vždycky maluju. Z toho srdce tekla obrovská zář božství, a když mi dotekla do té nohy, ze vteřiny na vteřinu všechno přestalo. A od té doby jsem čistá. Ano, to je poslední platba (:-).


Takže systém, který vám potřebuji vysvětlit. Vrátíme se k bílým mágům. Ano, oni už jsou hrozně hodní, mnozí z nich už si ani neberou peníze, přestože třeba sami nemají. Oni už chtějí pomáhat. Ale tohle je ještě zasahování vůle toho bílého mága, i vůle toho, kdo na sebe nechá sahat. Já vím, že vám možná úplně převrátím systém hodnot. Věřte mi, je to pro vás strašně důležité. Teď je hodně bílých mágů, kteří přestali chodit, a vysvětlím vám, proč. Mají problémy s první a druhou čakrou.

Co dělá bílý mág? Léčí. Má už v sobě obrovské množství Boha, ale on si to přivlastňuje. To znamená, že u bílých mágů je období, kdy v různé míře ti lidé prožívají takzvanou – teď dobře poslouchejte – duchovní pýchu. Umím něco líp, než druzí. Ale Bůh je prožitek, miláčkové moji. Jestliže já si o sobě myslím, že jsem lepší, v tu ránu – protože žiju v celku – si myslím o druhých, aniž bych to v hlavě vyslovil, že druzí jsou horší. Je to tak? Pozor, to není všechno. Bůh nezná hladiny toho vašeho „horší“. On zná pouze stav dobrý. Pro něj je všechno dobré. On ví, že si sem přicházíte odložit zkušenost a všechny egoismy. To znamená, že on zná jenom dobré, a všechno ostatní, byť by to bylo jen trochu horší, je špatné. A to se odehrává na první čakře.

Tam souvisí i jiné lidské vlastnosti: ctižádostivost – ta plodí duchovní pýchu. To jsou všechno návaznosti, které vy nevnímáte, protože se díváte do toho vnějšího světa a považujete ho za realitu. Ne, všichni, jak tady sedíme, se díváme na jeden jediný svět, a každý ho vidí jinak. Protože ono to nejde zvnějšku dovnitř, ono to jde z nitra ven. Ano, z nitra ven se promítá stav vašeho světa. Jestliže ho vidíte jako dobrý, stáváte se Bohem. Souhlasíte, neuzavíráte se čakerním systémem. Ale pozor, tam musí být všechno. Vše, co existuje. Nezapomeňte, že vše je dobré.

Nedávno mi napsal človíček, který nepochopil – samozřejmě, ono je to správné, lidi se ptají, tím jsem vždycky načerpala náběr toho, abych vám to mohla vysvětlit zase jinak, protože někdo z vás by to tak samozřejmě mohl chápat - psal mi, že podporuju lékaře, a zatracuju léčitele. To není pravda. Každý stav je dobrý v tom prožitku, co člověk prožívá. Jestliže už jste ve stavu, kdy přicházíte k pokoře, už vám dojdou věci, které vyprávím. Jestliže ještě ne, a ještě nějaký čas chcete léčit, musíte léčit. Vaše nitro ještě potřebuje zkušenostmi získat další prožitky, abyste si doplnili informace a zjistili po čase, to je jedno jak dlouhém, že jsem vlastně měla pravdu.

Věřte mi, i nemoc je vaší cestou, tu poslední si musíte zaplatit sami, a ještě být rádi, protože ona vám pomůže pochopit. Teď mi psal jeden léčitel. Já se na něj moc těším, věřím, že bude slyšet tuhle audionahrávku. Sejdeme se, až budu tento měsíc v Hostýně. On se věnoval hodně lidem, je to velmi hodný člověk, mezi bílými mágy jsou velmi hodní lidé, kteří neví tyhle informace. Teď je velmi nemocný. Měl na mě otázku, jak je možné, že na mých stránkách je nějaké rekonektivní léčení. Já jsem říkala, vidíte, to je dobře, že se na to ptáte. Protože ten, kdo poslouchá moje přednášky, ten by si to nikdy nenechal udělat. Ale já zase nikdy nepovažuji nikoho za špatného. Když mě někdo požádá, jestli si tam něco takového může dát – samozřejmě nebude tam nějaká propagace fašismu, to už jsou extrémy …

Vy musíte všichni pochopit za sebe. Já každého člověka v jakémkoli vývojovém stupni považuji za dobrého. To je vývoj pravdy. Protože už víte, že každý člověk má svoji pravdu. Co to ta pravda je? Pravda je vaše vývojová hladina duchovnosti. Je to náběr součtu všech vašich emocionálních zážitků a výdobytků, zkušeností, které jste měli ze všech minulých životů, ale i z tohohle. Zkuste si představit, že i v tomto životě jste se vyvíjeli. Měnili jste názory, podle toho, co jste prožili. Dřív by vám to nikdo nemohl vysvětlit. A člověk, který bude už nestranný a blíží se k hladině pokory, už neumí obvinit druhého člověka a přít se s ním: Ty nemáš pravdu, mám pravdu já. Ne. On má svoji pravdu, protože on si došel do svého duchovního vývoje. A jenom tihle lidé, kteří respektují pravdy druhých lidí, mohou znát pravdu skutečnou. On totiž stav těla Božího je vždy součtem všech pravd jednotlivých buněk. To je maglajz, co?

Tady vidíte, jak se všechno vyvíjí. Protože v tom hmotném světě je to jako v lidském těle, i tady umírají buňky. Narodí se, a ty, co se narodí, se vyvíjejí od dětství do odchodu. To znamená, že ta pravda je pořád jiná. Ono vás to brzy omrzí stát si na nějaké té pravdě (:-). A naopak, většinou jsme tady prozkoušeni na třetí čakře, spousta lidí neumí uznat a přiznat pravdu druhých lidí. A jsou tam boje a určitá tvrdohlavost, ta vám zdemoluje kolena... Moje holky vždycky říkaly: Ty jsi věděla, jak to dopadne, a tys nás do toho pustila! Já říkám: No jéje, to je pro mě nejlehčí cesta. Já jsem věděla, že se vám nic nestane, jenom že sklidíte zkušenost. Přece se s vámi nebudu dohadovat. Už vůbec bych vás nezbila. Tak jo, tak si to udělej. Já jsem ti směla poradit, když jsi nechtěla, už to víš. Paradoxně, vidíte to, jak je všechno dobré. Ten stav jejich učení probíhal velice rychle, strmě, a bez mých extrémních zásahů, a už vůbec ne negativit. Ano, vývoj se musí respektovat.

Stav 5D je velmi zvláštní. Tady už neexistuje utrpení. Teď ve svém okolí mám ženu, kterou velmi miluji. Přišla o syna, který si sáhl na svůj vlastní život. Ale ona je vědoucí, ona je velmi čistý člověk. Musím vám to vyprávět. Je to samozřejmě anonymní. Ona je opravdu velmi dobrá, známe se velmi mnoho let. Je to dávno, co měla výklad.

Ten človíček, který si sáhl na život, byl velmi egoistický a tím pádem velmi trpěl. Každý člověk, který podléhá hladině, která za vás mluví a neumí se jí zbavit, velmi trpí. Stav egoismu znamená, že chcete něco jiného než je. Stav Boha je, že souhlasíte, že je to tak, jak to je. A to je obrovský úkol pro lidi, kteří ten egoismus mají ještě velmi silný. Jestliže já jako človíček v 5D vím, že jsem si nabrala celý osud, ten tunel, který se přede mnou otevře, já jím jenom procházím. Nic jiného. Ono se to všechno stane.

A pozor, už jsem vám vyprávěla, že máte velmi malou vůli. Bod A až B je ten tunel, a vy smíte odporovat, ale v určité šíři. A ten človíček, o kterém jsem říkala, mi napsal jednou, že teda ale někteří autoři uvádějí, že tu vůli nějakou máme, že máme velké množství těch rozhodnutí, jak to proběhne. Ano, to je pravda. Ale i to množství je nepatrná, zlomková část, velmi malá. Já vám to vysvětlím.

Váš osud je nastavený z bodu A do B, protože kdyby to tak nebylo – učíme se ve skupině – tak by nastal chaos ve vývoji celkového božího těla. Takže my tady máme narození - to je bod A, jdete do bodu B, bod B je to, co se máte naučit, a šíře osudu je tohle. Jestliže škubnete a řeknete ne, dostanete facku z toho vnějšího světa, protože vše je energie, aby vás to narovnalo. A teď pozor: šíře vaší vůle je jen rozsah prožitku emocí, jak to ovlivníte, jak to odmítnete. Já vám přicházím vysvětlit a naučit vás z toho jednu jedinou variantu: pokoru. A to je ta rovná čára. Přijetí. Já vás učím jenom jedné jediné věci. Spokojenosti. Protože ve spokojensti zabijete ego.

Víte, myšlenky za vás tvoří hranice egoismu, neboli zákona hmoty. A ta mluví sama. Zkuste si představit, ukážu vám mechanismus. Já jdu životem, a jsem pořád spokojená. Ano, teď mi přišel někdo něco udělat, děkuju, vybils mi karmu, ulevilo se mi. Vy jste pořád lehčí a lehčí. Ten člověk si to zapsal sobě, on to neví, já ho miluju, já s ním soucítím, nic jiného nevnímám. A ta spokojenost, se kterou kráčím životem, ať se děje co se děje, i situačně, hmotně, mi tlumí vznik myšlenek. Já fakt nemám myšlenky. Ty myšlenky vás oddělují, vidíte to?, oddělují od Boha. Je to logika člověka. Vy je tvoříte, protože je přijímáte za své.


Dívejte. Teď mi někdo přijde něco udělat, kopne mě třeba do zadku za něco. Jestliže já ho budu považovat na jedničce za špatného, už následující vteřinu jsem v minulosti. Ano, vy tak tvoříte myšlenkami minulost. Proč to udělal, on je blbej, zlost a jakékoliv odmítání tvoříte už do minulosti. Už nejste tady v přítomnosti, už nevidíte, co se tady děje úplně stoprocentně, protože myslí jste tam. Anebo, tvoříte myšlenky směrem do budoucnosti, kde máte buď naděje, tam si malujete představy, jak to bude lepší. Ale vy tam ještě nejste, a pozor, budoucnost je hotová, tu už jste si dávno jako Bohové vybrali. Anebo se bojíte, co bude. To je všechno iluze, ono to neexistuje. Ta minulost už neexistuje, ta budoucnost taky ne. Je stav trvalé přítomnosti. Ale musíte vědět, že je zbytečné řešit věci, které byly, a řešit věci, které budou. Ony přijdou samy. A věřte mi, zažijete obrovské zázraky. (01:01:00)   

Žádné komentáře:

Okomentovat