středa 23. října 2013

Přednáška Opava 4. část, 28. 9. 2013

Přednáška Opava 4. část, 28. 9. 2013 

(1:01:07)
Někteří z vás už občas na to dosáhnou. Já jsem teď dostala v srpnu nádherný dopis od úžasné ženské. Napsala: Asi jsem to pochopila, Ivanko, ještě hodně věcí neumím, ale jednou věcí se vám musím obrovsky pochlubit. Měla jsem z toho dopisu strašnou radost, doufám, že to bude poslouchat. Nevím, jestli si píše o nahrávky.

Psala: Víte, my jsme šli v neděli s manželem na výlet, a já obrovsky miluju sladké, každý den musím mít dorta, nebo koláček, nebo zmrzlinu, a tak vždycky ty svoje výlety tlačím kolem nějakých těch cukráren. Což ale není pro mého muže, ten má vždycky cíl a tam si jde a já obrovsky kličkuju. A já jsem si ten den řekla, že to neudělám, že mu to nebudu komplikovat. Já jsem se pokorně vzdala toho mého sladkého. A představte si, my jsme se krásně bavili, protože jak jsem se toho vzdala, tak nebyl ten odpor ve mně, já jsem s tím souhlasila. A přicházíme k naší brance k baráku, a vylezla naše sousedka s obrovským tácem koláčků a nabídla nám. To je ono, žejo??!! - No jasně, vy už tvoříte!!


A teď vám ukážu proč. Vy jste totiž všechno. Jste všechno, co existuje. Jestliže já od toho světa něco chci, tak mu to svojí vůlí odebírám. Takže svět vám to nedá, anebo s velkým úsilím,musíte se snažit a lopotit tím tělem a tady ho vláčet po tom světě a jste unavení, vyčerpaní, a stojí to strašnou námahu. Jestliže se toho vzdáte, ten svět vám to sám přinese. Protože on vás miluje, a vy jste mu prokázali lásku, vy jste mu nechtěli nic odebrat. Takže on vám to dá.

Ale pozor, tohle nebude pracovat s vypočítavostí. Jestli si řeknete, aha, tak já to schválně nebudu chtít, a budete čekat (:-))) - Bůh je geniální záležitost, bude taky čekat, on totiž zná každý váš motiv – nene, toto musí být čisté.

Pokora ve vašem životě má vypadat tak, že když je třeba nějaký problém, tak já ustoupím od svých požadavků, nekomplikuji to lidem, kteří tam jsou. Oni už mají dost na tom svém dohadování. Oni vás budou obrovsky milovat, budou cítit, jak jste jim uvolnili prostor. Přestože sami tohle nedokážou, už jim budete ukazovat, kudy vede cesta. A paradoxní bude, že vy budete první, kdo to dostane. Věřte mi, je to nádherný stav 5D.

----- Pauza ----

(1:06:30) Takže budeme pokračovat dál.

Po tisíce let lidé, hlavně ti, kteří chtěli ovlivňovat, to znamená lidé z egoistických hladin, hledali Svatý grál. Spousty lidí ho hledaly, a všichni bezúspěšně. Věřte mi, najdete ho jednou všichni, a sami, až odhalíte vaši skutečnou existenci. Neboť Svatým grálem je v posledním životě člověk, který odhalí, že nad ním hladina zákona hmoty mluví, a přestane ji poslouchat.

Tenhleten proces je velmi zdlouhavý. Krok za krokem, život za životem odkládáte slupky egoismu. Ego se pořád zmenšuje, a přibývá vaše Božství, které nabývá, až jste v celé té zkumavce, v celém tom kanálu, naplněni vaším Božstvím. Pak ještě nakrátko ta hladina egoismu, která vás nechce pustit – ona se bojí o svůj život, o svůj život v oddělenosti – začne krátce těsně před smrtí obrovsky běsnit. Protože se nechce vzdát vlády nad vámi jako nad hmotou.

Tahle hladina ale slouží Otci, to už víte. I Satan mu slouží, ano, on je jedním z archandělů, takže i on má radost, když nepovolíte. Když přijmete v klidu i ty křiky, které se tam odehrají. Tohleto období je těsně před smrtí ega.

Já velmi miluji knihu, kterou napsal pan doktor Tomáš. Teď nedávno mi zase přišla do ruky, je to tam nádherně popsané. Jsou to metafyzické příběhy, dvě knihy, a v jednom příběhu, který se jmenuje Půlnoční zvon, je to nádherně popsáno. Každý příběh, který je v této knize, v obou dílech, je skutečný, byť se to zdá vymyšlené. Je tam pro vás nastavená cesta, jakým způsobem se můžete dostat do této hladiny. Informace tam jsou sděleny velmi hezky, velmi konkrétně. Kniha byla napsána v době, kdy planeta byla ještě ve 3D, takže je to ve formě příběhů. A Půlnoční zvon, tam je popsáno setkání démona s člověkem, který sice v těle ještě žije, ale už je mrtvý. Už mu zemřelo ego. A ten démon na něj nemůže. A probíhá tam debata, ten démon ho ještě láká zpátky, a je tam nádherně vysvětleno, že démon na něj nemůže z toho důvodu, že on si nastavil hru takzvané mrtvoly. Když jsem mrtvý, tak já sice tady pro ten svět pracuji, ale nic od něj nechci. Nedělám si zásluhy, nefňukám, když mě někdo nechce.

Zkuste si představit svou reakci dejme tomu v situaci, kdy vás opustí partner. Nebo někoho milujete, a on vás nemiluje, neopětuje tu vaši lásku. Člověk ve 3D bude zažívat obrovské boje na jakékoliv čakře. Bude to považovat za špatné, bude mu to vadit, bude se zlobit buď na toho partnera nebo na sebe. Bude o tu hmotu, toho partnera, kterého vidí před sebou, bojovat jakýmkoli způsobem. Bude nenávidět někoho třetího, který tam bude figurovat, bude to kritizovat a pomlouvat. Tam se dějí všechny obrovské věci. Člověk ve 3D bude reagovat úplně jinak.

Nedávno mi napsala žena: Nojo, ale když já ho tak strašně miluju, tak ho chci … Já říkám: Víte co je správná hladina? Jestliže mám partnera, a opravdu ho miluji, a on chce někoho jiného, tak já ho respektuji, já chci to co on. Neboli respektuji to, co je. Ale i když to budete respektovat, a budete fňukat, pozor, tak milujete víc sebe než jeho. Jakýkoliv prožitek negativní emoce ve vás – i kdybyste to fyzicky respektovali, ale ještě to emočně prožívali jak odpory – tam je ještě větší láska sama k sobě, neboli egoismus, který vy prožíváte. Ne, jestliže on mě nechce, já jsem šťastná jak blecha, protože já mu chci splnit to, co jeho přivádí ke štěstí. Vždyť on i já jedno jsme. Tohle je realita člověka 5D.

A tohle je se vším všudy. Já jsem vám nedopověděla o té mé přítelkyni. Ten její syn si vzal život, ale pozor: ona věděla, že věci jsou tak, jak jsou. Že on si vyřešil obrovský problém, protože on tu být nechtěl, nebyl šťastný. Ona ho respektuje, ona ho jen obrovsky miluje, ona ví, že ji přišel velice prozkoušet v době, kdy žili spolu. Oni si dali vzájemně veliké množství darů. I když to někdy vidíte jako negativní věc, ale tak to není. Vy se učíte přijímat cokoliv od druhého člověka, a když ten člověk po určitou dobu vedle vás žije, on vám tím dává dary. Dřív byste takového člověka nesnesli, dneska jo. Vedle vás. Učíte se. (1:13:10)

Žádné komentáře:

Okomentovat