pondělí 30. září 2013

Dotaz: Čeká nás ještě další inkarnace ve 3D?

Pokud člověk přijme svou současnou karmu, čeká ho ještě další inkarnace ve 3D? (Boskovice 96, 36:05)

To záleží na tom, jak to máte nastavené. Když přijmete to, co se děje, a jste spokojení, že se to děje, skutečně už nic neodmítáte, ani situace, pak už jste v té spokojenosti trvale, což je zrušení oddělenosti, a jste v 5D. Pokud byste to nedokázali a přece něco byste chtěli jinak, byl by tam nějaký prožitek nespokojenosti, záleželo by jenom na vašem Nadjá, kam vás umístilo v tom bodě B.

Kdysi nám s mým mužem řekli andělé: Budete se divit, kdo všechno se do té pětky dostane. A můj muž je vždycky zvědavý a ptal se: Jak to? A ten anděl říká: No, ono to totiž nejde uříznout takhle jako řez. To vy už dneska taky víte, že se to prolíná, to je takhle jako prsty. Takže, vždycky tady zůstane ještě někdo na dočištění minulých věcí. Potom ti lidi dožijou svůj život a odkráčí. Takže, vždycky tady někdo na prozkoušení a dočištění pocitů bude, to je to prolínání stavů, ale to nic není.

Nedávno jsem byla v Českém Krumlově, byla jsem tam na zámku, a těsně před prohlídkou mi přišel mail do telefonu – když tak čekám na něco, tak si to vždycky prohlídnu – a tam mi psala nějaká holčina, asi 27 let, a byla vyděšená. Napsala mi: Byla jsem u nějaké mystičky, něco jako vy, a ta paní mi před časem, když jsem u ní byla, řekla, že už jsem v nějaké deváté úrovni, a teď jsem klesla do pětky, a že nemám šanci, že jsem úplně blbá a nikam se nedostanu. Teď mám doma nervy – holka úplně rozhozená. Tak jí říkám: Prosím vás, máte hlavu? Přemýšlejte. Pětka je trvalá spokojenost a neublížení jiné bytosti. Jestliže vám někdo takhle ublíží takovouhle řečí, tak ani sám nemůže být v 5D. Pátá dimenze je celek, to znamená, že já nemůžu ani myšlenkou ublížit člověku, a pokud ho takhle vyděsím …

Takže, vy máte být spokojená. Jestliže já budu mít ještě nějaké chyby, ale budu spokojená, vím, že se vyvíjím, a že nějaké chyby ještě mám, a jsem jenom spokojená s tím, že je řeším, tak jsem v 5. dimenzi i s těmi chybami.

Jestliže budu dokonalá, a budu se snažit, abych do té pětky přišla, slyšíte - „snažit“ - tak jsem nespokojená sama se sebou, a do té pětky se nedostanu. Vyvíjím úsilí jedince.

Víte, i ten osud, denodenní, den po dni, máte nastavený, všechno, co prožijete. Tak to je. Vy máte řešit to, co k vám přichází, s nejlepším úmyslem, a s úmyslem toho, že když zjistím, že jsem náhodou mohla jednat líp, tak to příště poopravím v trošku lepší věc, ale jsem trvale spokojená, že jsem to mohla zjistit. To už je žitá pátá dimenze.


Nebuďte fanatičtí. Nepředstavujte si, že budete dokonalými bytostmi. Když se to nepovede, tak jsem špatný. To jsou výkyvy nahoru dolu. Ne, žijte to, co vám ten život umožňuje. Praxe vašeho života vás osvobodí. Praxe klidu a spokojenosti.  

Žádné komentáře:

Okomentovat