pondělí 30. září 2013

Dotaz: Jsou rodinné konstelace magie?

Rodinné konstelace jsou také magie? Přijímají se tam věci nepřijaté. (Ústí nad Labem 2, 13. 9. 2013, 34:24)

Už víte, že vše je dobré. Člověk, který jde z nevědomosti, si musí prohlédnout, že nějaké minulé životy existují. Protože my jako nevědomí často nevěříme, jsme nevěřící Tomášové, a ten člověk si potřebuje ověřit, že to není nesmysl, že ho někdo nepodvedl. Pro tyhle lidi jsou rodinné konstelace dobré, protože si ověří, že najednou něco viděli. Zase samozřejmě mu to dělá buď bílý mág, nebo černý, tam se to prolíná v různých takových jemných odstínech. Nicméně člověka, který by tam šťoural jako už vědomá bytost, toho by to obrovsky zablokovalo.

Takže vidíte, že každý člověk to má v osudu úplně jinak nastavené. Když vy jste ve stádiu těchto informačních polí, které vám předávám, už tyhle věci nejsou pro vás. Bylo by vám zle, protože byste spadli z nějaké třídy třeba o dvě níž, a bylo by vám mizerně. Bylo by to takové vnitřní selhání.

I zvědavost, věřte mi. Jestliže jsem buňka božího těla, tak všechny informace ke mně přijdou přesně v pravou chvíli. A když budu sama o své zvědavosti šťourat do všech blbostí …
Proto vám nedoporučuji moc surfovat po internetu. To vám tak zaneřádí hlavu … to je virtuální svět, který na sebe stahuje pozornost. Ten Satan to má skutečně hezky vymyšlené, fakt je to dobře udělané, takže vás to stáhne a nevnímáte skutečnou realitu, věříte všemu, pak se bojíte, co všechno tady teď existuje, jaké bytosti se tady pohybujou … podívejte se, vy máte nastavený svůj osud. Jestliže se s něčím takovým máte setkat, tak se s ním setkáte, když ne, tak ne, ale když se bojíte, tak si to k sobě přitáhnete. A to už je vaše fáze odmítání něčeho, to znamená, že to musíte prožít.
Už jsem řekla, že svět, to všechno, jste vy. To znamená, že když odmítám svět, svět odmítá mě. Když se bojím světa, svět se bojí mě, to znamená, že útočí. Všechna pravidla jsou nastavená, ale tvoříte to vy. Samozřejmě v osudu máte jestli to ještě dokážete udělat nebo ne, to už je stanovené, což vy nevíte.


Takže, žijte si své osudy. Kdybyste si žili jen obyčejný osud, ráno vstanete, jdete do práce, uděláte svoje povinnosti, a budete spokojení, uděláte pro svůj vývoj maximum. Pokud božství ve vás vás chce nějak použít, velmi brzo vás dovede tam, kde máte být. Protože neodporujete, jste Bůh, a čekáte na dobu, kdy si vás vyzvedne. Věřte mi, já jsem to zažila. Už jsem říkala, že mám i obrovský klid, nikdo mě neobtěžuje, nikdo na mě neútočí, protože jediné, co vysílám ven, je obrovská láska. Kdyby existoval někde někdo, kdo by to odmítl, buď se to ke mně ani nedostane, anebo ten člověk, i kdyby mi chtěl tisíckrát ublížit, tak se ke mně vůbec nedostane.

Všechno máte ve svých rukách. Tak konejte láskyplně, s obrovským soucitem k těm, kteří vám jakoby ubližují. Jedině tak se toho zbavíte, a jim pomůžete, protože za vás nezaplatí. Přeji vám skutečně hodně štěstí. (38:52)   

Žádné komentáře:

Okomentovat