pondělí 30. září 2013

Dotaz: Proč dnešní generace trpí revmatismem?

Proč dnešní generace trpí revmatismem, ubýváním chrupavky a depresemi? (Opava 28. 9. 2013, 3:45:47)

Víte, ono to není tak úplně, že dnešní generace, to tady bylo vždycky. Planeta byla ve 3D, to znamená v dualitě, poměr špatnosti a dobra byl nevědomý. Lidé tady prožívají, že to je dobré, to je špatné, protože vidí věci přes iluzi hmoty. To, co se vám hodí, je pro vás dobré, to, co se vám nehodí, je špatné. Podle toho posuzujete svět. Taky jste si mohli někdy v životě všimnout, že to, co je pro vás dobré, může být pro druhého špatné, a naopak.

Člověk, který takhle odmítá, vlastně nepouští to svoje božství do těla, protože podléhá vůli člověka, iluzi, že je hmota. A s tím souvisí vlastně i destrukce těla. Jednak už jste si asi uvědomili, že člověk se podle duchovnosti i stravuje. Ano, jakmile změníte duchovní stav, začnete jíst úplně jiné věci, a není to tím, že byste se na to zaměřili, že byste to jíst chtěli, ale začnete mít úplně jiné chutě. A dobře poslouchejte, člověk by měl jíst skutečně to, na co chuť má, protože když už potom jste v určité výši bez egoismu, tak si tělo samo řekne.

Znám třeba ve svém okolí člověka, který byl vyloženě masožrout, a najednou, ze dne na den, asi 3 měsíce nejedl maso. Ono mu nechutnalo. On z toho byl i nešťastný, ve smyslu že tomu nerozuměl, ale obrovsky se přetvořil i fyzicky, začal vypadat úplně jinak. Teď maso zase jí, ale už to není tak extrémní jako předtím. Velice mu to pomohlo, pro jeho organismus to byla obrovská kúra. Je to mimochodem obrovsky optimistický člověk. Já se nedivím. Před týdnem jsem ho potkala ve večerce, a říkám mu, Tomášku, jak se máš? A on se pořád tak usmívá, a říkal: Ivanko, kdyby to bylo lepší, tak už to snad ani neunesu.

Zpět k tomu revmatismu: taky záleží na tom, kde to máte. Ono se to týká nejenom stravování, ale také končetin. Někdo to má víc na rukách než na nohách. Tady jsou uzávěry energií, které jdou do jednotlivých končetin. Většinou přes lítosti se nedostane energie do rukou. Nicméně je to i ve stravovacích zvyklostech. Můj muž jednou seděl v Americe v hospodě, a byli tam dva kamarádi, a dávali si rady. Jeden měl velké problémy s revmatismem, a druhý mu radil, ať vynechá cukry, sůl, a ať cvičí jógu. Ten druhý byl srozuměný, protože ty velké problémy měl už dlouho. Když po roce můj muž zase přijel na to místo, tak se ptal toho, co mu ty rady dával, a on řekl, zeptej se ho sám, já ti ho zavolám. A ten člověk byl bez problémů. Totiž, jestli cvičíte jógu, tak se to dozvíte, veškeré nečistoty v organismu se ukládají buď do tuků, které tělo izoluje v tukové buňce. Tam jsou vlastně kyselé věci, kyseliny, a to by vám rozežralo tělo, takže to izolujete do tuků. Jsou tam i nečistoty, škodliviny, tělo to vlastně využívá jako odpadiště, je to taková skládka. Nebo nastává odklon směrem do kloubů, které jsou navíc ještě namáhané. Takže potom je tělo zdemolované prostředím a stravovacími zvyky, plus když tam ještě nejde energie přes čakerní systém, tak to se potom všechno urychlí.


Pamatuju si, že jako malá holka jsem ráda ojídala chrupavky z kostí, a naši mi to nechávali. Někomu se to hnusí, já to miluju. Jednou, když přišli andělé, jsem se jich na to ptala, protože mi to vždycky vrtalo hlavou, nepřipadal jsem si, že bych byla nějaký mrchožrout. A on se tak usmál a říkal, my jsme na tebe mysleli. Vybrali mi tělo, které po tomhle toužilo, protože jak víte, tyhle látky si neumí vyrobit, a když je do těla dostáváte, tak si ho posilujete, tělo si je tam samo dodává a vy jste pevnější. Tak to funguje. Ojídejte kosti (:-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat