pondělí 30. září 2013

Přednáška Ústí nad Labem 1. část, 13. 9. 2013

Ústí nad Labem 13. 9. 2013 – (00-42:27)

Vítám vás po velice dlouhé době, protože vlastně v Ústí jsem byla naposled na konci dubna, a těch pět měsíců se nám zdálo strašně dlouhých. Ale ono to obrovsky uteklo, utekly mi i prázdniny, protože se každý den dělo něco neuvěřitelného, a děly se spousty zázraků, a dělo se to i proto, abych vám je potom mohla vyprávět. Vidíte, že jsem slepičí prdelka. Abyste vnímali pohledy směrem ze 3D a směrem k 5D. Je to velmi důležité.

A navíc, teď se děje velmi hodně věcí, co se týká korespondence, kdy lidé píšou dost důležité dotazy, a já opravdu nemám čas odpovídat. Snažím se, věřte mi, nosím to s sebou všude jak kočka koťata, i v telefonu. Pak píšu nesmysly, protože ten prst mi tam naťuká jiný písmena, a když si to pak přečtu, říkám si, chudáci lidi. Já se vám všem omlouvám, už se snažím, už jsem to zjistila, že mám takovýhle překlepy, doufám, že to pak neluštíte jako křížovku. (:-)) Takže, už jsem vědoucí v tomhletom smyslu, pro mě všechny tyhlety média jsou nepředstavitelným problémem.

Já jsem tady vlastně takový mimozemšťan, který se nahustil do toto těla, do hmoty Ivy, a teď se snaží předat vám všechny informace, jak se orientovat a jak se vymanit z těch vašich stavů, které ještě ze 3D vypadají a prožíváte je jako utrpení.

Ještě vám chci říct, že tahle přednáška bude pro vás velmi dlouhá. Jana, která zařizuje přednášku tady v Ústí a vždycky ji zařizovala, začala se mnou na jaře jezdit na přednášky jednou za měsíc, protože byla zvědavá, jak to vypadá, a protože já vždycky přednáším v sobotu a přednášky jsou od ráno od devíti do večera do šesti, tak mi pak řekla: Ty jsi na nás nespravedlivá, na Ústečáky. To mě dožralo, a tak jsem řekla, tak to teda není, u vás to byly pátky a taky jsem tu byla víckrát, ale uznala jsem, jestli budeš chtít, mně je to jedno, jestli mluvím 3 hodiny nebo 9 hodin, nebo 12 hodin, tak si to objednej. Jenže nakonec to dopadlo tak, že v sobotu žádný ten sál nebyl volný, takže nakonec je to takhle, ale je to na 5 hodin, takže dneska si užijete o 2 hodiny víc než jste zvyklí. Tak doufám, že když na to nejste zvyklí, že vám to nebude vadit.

Mně teď psala jedna paní z Německa, která přišla nečekaně na přednášky. Hned se nabídla, že je přeloží pro Dana do němčiny. Teď se překládají přednášky i do cizích jazyků, lidé se nabízejí sami, a ona mi říkala: Ivanko, když jsem dostala ty audiopřednášky od Dana, já jsem nikdy nevydržela sedět a poslouchat dvě hodiny, a já jsem vydržela 7 hodin poslouchat. A vůbec nejsem unavená, naopak, celá vrním, je mi dobře. Takže, všechno se to skládá.

Ale navíc, musím vás pochválit, protože vy všichni, kteří píšete, a kteří jste kdy psali, jste měli tak šikovné dotazy, že jsem se rozhodla, a mnohým jsem to i napsala, že každou tou následující přednáškou, která bude natočená v audiu, budu lidem odpovídat, protože i vás všechny to bude zajímat. Je to i vaše praxe. Vy nejste nikdy oddělení. To už víte.

Takže na konci, asi poslední hodinu a půl, možná i dvě, si napište dotazy. Většinou v Ústí jste se nechtěli nikdy ptát, a když, tak to bylo takové ostýchavé, možná se stydíte, je to pro vás lepší anonymně. Vezměte si potom tamhle papírky a položte dotaz a já vám to pak v druhé polovině přednášky zodpovím. Nicméně, teď se připravte, protože začneme.

Vývoj: na všechno ostatní, na věci viditelné vašima očima zapomeňte. Vše, co existuje, je pouze vývoj neboli neustálá změna. A ten Bůh, ta celková energie, která existuje, která existuje, která se sem přichází vyvíjet, ta potřebuje vnímat, potřebuje žít. Potřebuje cítit. A proto se dějí všechny věci, které se dějí, a vy, každý z vás jako Bůh si to prožijete tím, že se vtělíte do hmoty. Teď mluvím vyloženě o 3. dimenzi. Víte, že dimenzí je velmi mnoho, a my jsme teprve na začátku. A tahleta třetí dimenze, kdy přecházíte přes bránu 4D do 5D je pro vás ve vývojové fázi jedna z nejdůležitějších.
Nejdůležitější proto, že 1., 2. a 3. dimenze jsou nevědomé Boha. Ta bytost si připadá jako ta hmota, kterou tady vlastně znázorňuje, a neví o svém božství ukrytém vevnitř. A hledá ho. A ona ho hledá takhle: představte si, že jste Bůh a že se díváte na tuhle planetu, a říkáte si, já si vyberu kousek osudu téhle planety a vtělím se tam. Osud planety je součet veškerých osudů veškerých bytostí tam žijících. Tak si vyberu osud jedné skořápky a vtělím se do ní. Jmenuji se třeba Jaroslav.

Za dobu pobytu těla ve hmotě, která se jmenuje Jaroslav, vyvedu spoustu dobrých věcí, ale i spoustu nedobrých věcí, jako vy tady, protože se cítím v tom těle Jaroslav oddělen. A když potom odložím tuhletu masku, která se jmenuje Jaroslav, vrátím se do své podoby Boha, a za nějaký čas, až se znovu zrodím, tak si vyberu přesně ten osud, kdy sklidím to, co jsem dělal jako Jaroslav. Když budu jako Jaroslav vzteklý, tak si vyberu tatínka vzteklouna, protože tenhle tatínek je pro mě ten nejlepší. A když toho tatínka budu milovat, protože mě stvořil, budu přehlížet to, že on je vztekloun, ale řeknu si: Herdek filek, takhle bych nechtěl vypadat, tohle se mi moc nelíbí, není to příjemné pro druhé lidi být takovým člověkem. Pak jste zastavili svoji karmu v minulém životě jako Jaroslava pro tělo nové. Je to jediná možná cesta. Protože vy jste neopláceli zlost zlostí. Jakmile vám ale tyhle věci nedojdou, pokračuje učení, protože jste se nesjednotili ve vědomí. Je jedno, jestli vás někdo učí z optimistického, pozitivního pohledu, nebo z negativního, pesimistického. Vše je pro vás dobré. Vidíte to? Sjednotit pohled, že je to pro mě dobré. To je jediná parketa, kterou dokážete zastavit karmu.

Tahleta naše planeta, na které se pohybujeme a kterou vnímáte jako domovskou stanici pluje vesmírem. Ale i ten vesmír se vyvíjí. Točí se v takových rotačních fázích a dostává se do stále vyšších a vyšších vibrací. A letos, v tomto roce na konci dubna (2013) se naše planeta dostala do úplně jiných vibrací, a prvky, které na ní existují, to znamená i prvky vašich těl, vibrují úplně jinak než vibrovaly v jakékoli minulosti této planety. Proto tohle období je pro vás jedno z nejdůležitějších.

Co to pro nás znamená: už jsem vás učila na základních přednáškách, že život po životě se vám zvedá v páteřním kanálu hadí síla. Je to vlastně vaše skutečná energie, která tam proudí, a vrcholu vývoje dosáhnete teprve tehdy, až se ta vaše síla spojí s Bohem. Až toho Boha přivedete do svého těla na 100%. A proto se vždycky krátkou dobu před tím, než se tohleto uskuteční s každou planetou, vtělí sem na tuto planetu do hmoty člověk, který vám řekne víc. A on se vtělil.

Před dvěma tisíci lety se vtělil člověk Ježíš, který byl Kristem. Ano, on ukřižoval svoje ego a přišel vám ukázat z velké výšky podmínky přechodu. Spoustu lidí tomu samozřejmě ještě 2 000 let nerozumělo, nemohli ani rozumět, někdo víc, někdo méně. Nicméně, lidí přibývalo, a protože osud planety je stanovený, a naše božství to seshora ví, a vědělo se, že přijde čas, kdy planeta se dostane do oblasti vesmíru, kde začne vibrovat v 5D, bylo nutné, a v tom plánu to bylo vidět, že v tuto dobu tady bude veliké množství lidí, kteří jsou svou vibrací uzpůsobeni k tomu, aby pochopili. Protože se dostali přes fázi nevědomosti k černé magii, přes fázi bílé magie až k jejímu odložení, až k tomu, co já vám dnes vykládám. Proto jsem se v tomto životě sem k vám narodila.

A teď pozor: do této doby planeta fungovala ve 3D. To znamená, že tady byli nevědomí lidé, pak lidé, kteří dělali černou magii, a ti, kteří dělali bílou magii. Málo jedinců bylo takzvaných svatých, kteří došli osvícení, nebo nějakým způsobem byli i církví označováni jako svatí, kteří došli těch vysokých cílů. My je označujeme jako svaté, protože jich bylo velmi málo. Co je drahé nám na zemi? Zlato, perly, diamanty, protože je toho málo, člověk si toho váží. Takových lidí si lidstvo taky vážilo, ale věřte mi, ti, kteří to prožívali, ti o to vůbec nestáli, ti byli těmi nejobyčejnějšími lidmi. Ztratili totiž svůj egoismus, a vláda hladiny hmoty, hladiny egoismu, na ně nedosáhla. Lidé, kteří používají egoismus, jsou totiž „mrtví“. Oni jenom papouškují hlas nitra – hladiny, která vám vnucuje negativní emoce, abyste je vytvářeli. Ale to nejste vy. Stačí ho neposlouchat. Toho, kdo z vás chce udělat marionetu.
Představte si, že v tom stavu 3D jste se potom dostali do stavu černých mágů, když jste zjistili, že ve vás je velká síla Boha a můžete rozhodovat o věcech, a začali jste toho zneužívat. Všichni, i já jsem to dělala. V minulých životech to musel dělat každý. Dalším vtělováním a navracením se do hmoty, kdy ztvárňujete různé bytosti, pak v každém následném životě – a to už jsem vyprávěla na příkladu onoho člověka Jaroslava – si sami nabíráte další osud, kde sklízíte své minulostní činy. To znamená, dohání vás karma. Takže jestliže odložíte černého mága, a stanete se bílým mágem, dohání vás útoky černých mágů. A zbavíte se jich jedině tak, že zůstanete inertní.

Ten člověk, když mi přijde něco udělat, mi pomáhá. Vybíjí mi moje vlastní činy, které jsem kdysi já někomu udělala. A teď jde o to, abych si já o něm nemyslela, že je špatný, nezlobila se, nepomlouvala ho, nefňukala, že se mi to děje, nenenáviděla ho, nevadilo mi to, nepovažovala to za špatné. To jsou totiž negativní emoce, kterými si zapíšete další karmu odporu, protože to není pokora klidu.

Ten člověk vám zaprvé pomáhá, vybil vám karmu. To je iluze, že je nepřítel. Nepřítel neexistuje. Všichni, co jsou nepřátelé, jsou vašimi největšími dárci. Jediným nepřítelem, kterým jste vy, je to, co ve vás křičí a nechce to, odpírá to. Tohle je samozřejmě stav, který byl ve 3D, a fungoval.

Jakmile se stanete bílým mágem, já jsem tu vlastně pro nejširší stav a komunitu bílých mágů, protože už máte odžito spoustu snažení se dělat dobré skutky a pomáhat lidem, a už máte v sobě tolik energie, že děláte různé léčivé momenty a různé terapie, které tady jsou. Vy jste samozřejmě nevěděli ve 3D, že to je stav, který ještě není správný, není čistý.

Nedávno jsem dostala od jedné paní dopis: Vy tedy zatracujete léčitele a přikláníte se k doktorům? To není pravda, nic nezatracuji, já vám ukazuji, že vše je dobré. Každý černý mág se musí dostat do pozice bílého mága, a bílý mág musí odložit bílého mága, aby se dostal do pozice pokory. Protože vy nakonec, v té nejvyšší fázi, abyste se dostali do 5D, musíte udělat jeden jediný akt: splatit všechny svoje dluhy do posledního halíře.

A teď si představte takového bílého mága. Budu bílý mág, budu léčitel. Dneska když půjdete k léčiteli – a to se mi děje od března skoro pořád – tak vám bude strašně. I jemu bude strašně. Jsou lidé, kteří jsou mými přáteli, věří mi samozřejmě, ale neustála manžela, když mu bylo špatně, a přece jen přiložila ruku, a do druhého dne myslela, že umře. Vždyť ta planeta vás chrání, ona už má jiné vibrace. Tohle patřilo do 3D. A je to proto, že ta matérie, ta hmotná složka planety nesnese magii. Magie je ještě oddělenost. Tady jsem já a pomáhám. Ale pozor, vnucuju! Navíc, bílí mágové, a to dobře poslouchejte, seberou tomu člověku karmu. To v minulosti fungovalo, ve 3D, když tam někdo takhle zasáhl, tak tu karmu odebral, ale bohužel, nebo bohudík už jsme v 5D. To znamená, že zásah do vývoje druhé buňky, druhého člověka, je „trestaný“. Tady opravdu dostanete hrozný sek přes prsty. Nejlepší léčení, které je, je sednout si s tím člověkem, lidsky si s ním popovídat: Uklidni se, to nic není, hoď to za hlavu. To je nejlepší, co můžete udělat.

Vy totiž nikdy nemůžete – prosím, varujte se toho – zasahovat do karmy druhého člověka. Jsem duchovní učitel. Co to znamená? Léčitel bude zasahovat směrem k žákovi, který se učí. Zkuste si představit prvňáčka, který se učí matematiku v první třídě, a napíše písemku na kouli, nebo na čtyřku. Na špatnou známku. Léčitel udělá to, že mu vygumuje špatnou známku. Ale ten žák najednou neví … On to neumí, čas toho těla plyne dál, pan učitel řekne ještě další věci, teď to přibývá, on to neumí, ale on musí složit matematiku první třídy, aby mohl udělat matematiku druhé třídy, a teď se to zvedá, až třeba do promoce. Jestliže tomu žákovi bude něco chybět, on se nedostane dál, někde ho to dožene. Takže vidíte, že ta špatná známka z písemky byla úžasnou věcí – dozvěděla jsem se, že to neumím. Takže se to naučím. Vy se to musíte naučit sami. Věřte mi, učte se rádi, vždyť je to krásné, reagovat a žít, ten svět je opravdu překrásný. Neexistuje výzva, kterou byste nezvládli, protože Bůh ve vás by si ji nezvolil ve vašem osudu, to nejde. Všechno je pro vás připraveno tak, abyste měli na to, abyste to vyřešili.

Já jako učitel vysvětlím tomu žáčkovi, jak se spočítá ten příklad. A je mi už jedno, jestli ten žáček to z té pětky opraví na trojku, na dvojku nebo na jedničku, na jakoukoli známku. On v každém případě je lepší, umí to víc. Ale vidíte, já jenom mluvím. Mluvím, vysvětluji, vy si nedovedete představit, kolik hodin, dnů, měsíců jsem se namluvila. Ještě než jsem přišla mezi vás. Taky to všechno nebylo mojí vůlí, to se jenom stalo. A zase takhle pomalu zmizím. Cítím, že se blíží doba, kdy už jsem vám řekla všechno. Možná to bude do konce tohoto roku, ještě to není jisté, jestli budu pokračovat. Určitě budu v Centru, možná jednou za měsíc někam vyjedu, protože budeme muset mít prostředky na energie, dokud ty peníze budou fungovat, a ony ještě nějaký čas budou fungovat, než se to úplně ztratí. Takže tam vám budu k dispozici. Třeba i kdybyste jen jeli okolo, přijeďte, bude nám hrozně dobře. Popovídáme si, obejmeme se.

My jsme letos zažili o prázdninách nádherné věci, děvčata tu byla se mnou na dovolené, hrozně mi pomohla, ještě jednou všem moc děkuju, bylo to krásné. A tam jsme zažili takovou tu komunitu lidí, kteří se měli rádi a řešili všechno spolu a úplně v klidu a v pohodě, ať se dělo co se dělo. Fakt to bylo nádherné. Takže ještě jednou moc všem děkuju.

Ale takhle potom takový člověk žije všude. Kamkoliv přijdete, roznášíte jenom klid a pohodu, nikdo se tam nehádá a nepere a nenenávidí. To jsou obrovské věci. Vaše vibrace se přenášejí do vašeho okolí. A teď si představte, že ty vrstvy se začnou oddělovat. Ego člověka si řekne: A co když …? Žádné Co když neexistuje. To je právě to, co si lidská mysl nedovede představit. Jestliže vysílám do světa jenom dobro a jenom věci, které jsou potřebné …

Nevím, kolik z vás poslouchá audiopřednášky, ale pro případ, že ne, budu mluvit. Protože já jsem na jaře, v květnu a v červnu odhalila další tajemství, která se týkala Svatého grálu a druhého příchodu Krista. (22:09) Protože nevím, jestli jste to všichni slyšeli, tak vám to tady v krátkosti zopakuji.

Tenhle obrázek znáte. Tohle je člověk, který tady zrušil hladinu oddělenosti. To znamená, každé vaše tělo je tady protnuto hladinou hmoty. Každý jste Bůh, který se naleje do hmotné schránky, a vypadá jako člověk a má jméno. A život po životě přibývá to božství, a když už zbývá jen krátký okamžik, než se spojí, tak přicházejí ty nejtěžší zkoušky, kdy se musíte vzdát úplně všeho. Absolutně všeho, protože pokud tady z té hmotné hladiny budete cokoliv chtít, tak se Bohem nestanete. Pak zjistíte, že jste o nic nepřišli, ale že jste naopak získali úplně všechno, celý svět. Žádná jiná varianta přechodu neexistuje.

A nevěřte prosím vás ani těm různým metodám zasvěcování a dotýkání se. To všechno je jenom, jak bych to řekla, stav duchovní lenosti. Já se přece nemůžu jen takhle dotknout matematika, abych uměla matematiku a něco zvládla. Já to musím umět, zkrátka to musím umět. Takže přemýšlejte, už jste hodně chytří, a máte většinou překrásná srdce, která si s sebou nosíte, proto tady jste. Jinak byste mě neposlouchali. Vaše srdce je totiž nejlepší a nejkratší zkratka k 6. čakře, k otevření vašeho třetího oka.

Takže, představte si, že tenhleten člověk už se stal svatým grálem. Když jsem přednášela v Šumperku, tak už měsíc předtím, tři neděle, mě Otec v noci budil a tlačil mě k tomu, abych vysvětlila Svatý grál. A já se hlídám. Já si hlídám svoje ego, protože samozřejmě ho tady ještě každý máme, abych náhodou neprozradila něco dřív. A tak jsem si říkala: Ne ne ne, to je ještě brzo, to není možné, to jim ještě nemůžu říct … Nicméně, potom jsem po Šumperku jela na Rusavu a měli jsme sraz v Otrokovicích s Danem, na parkovišti u jedné pumpy. A my jsme si s Oldřiškou a Danem dali kávu. Viď, Oldřiško. A když přinesli tu kávu, Oldřiška se zvedla a šla na záchod, a Dan zvedl oči, a už jsem viděla, že je tam Nadjá. A říká mi: Něco ti musím říct. Jak jsi přednášela v tom kostele minulý týden, tak nad tebou byl Svatý grál. Ty jsi Svatý grál. - A já jsem si říkala, tak je to tady. Tak musím. A hned v Pardubicích další týden a potom i v Brně jsem odhalila toto tajemství.

Jestliže do sebe napustíte na 100% božství, to znamená, jestliže vidíte, že vše je dobré, nic neodmítáte, ani souseda, který dělá bůhvíjaké pitomosti, ani vzteklou maminku, ani člověka, který v politice támhle něco krade – on to musí dělat, on musí něco ukradnout, aby mu jednou bylo ukradeno, aby zjistil všechny varianty … jestliže jste v minulém životě někoho obrovsky okradli, dneska budete okradeni, ale takovým způsobem, že i kdyby jste se soudili desítky let, tak bude zkorumpovaná i justice, a budete si připadat, že svět je nespravedlivý. Ono to tak bude vypadat, že svět je nespravedlivý, ale bude to dobře. My v té oddělenosti, v té skořápce nevnímáme skutečnou realitu světa. A věřte, jestliže přijmu, že se mi to stalo, zůstanu klidný a mávnu rukou nad tím, že jsem měl obrovský majetek a už ho nemám, jsem dneska svobodnější a šťastnější, to stačí, teď a tady, a na ty lidi myslím s obrovským soucitem, protože vím, že co dneska zažívám já, budou oni zažívat v příštích časech svých těl. Není to nádhera? Teď si představte, že takový člověk se obrovsky osvobodí. Přestože nemá majetek, žije se mu mnohem finančně hůř, tak je najednou velmi spokojený a šťastnější. Lidé různě potřebují nabrat zkušenosti ve věcích, o kterých si mysleli: Tak teď bych byl šťastný, kdybych měl tohle. Tak jo, božství mu to dá, aby zjistil, že vůbec šťastný není. Čím víc toho majetku máte, tím víc se ta hmota sama požírá. Platíte z ní daně, a musí se to lakovat a natírat, aby vám to nespadlo, a prší vám do střechy, nebo vám to někdo podpálí, nebo vám na to namaluje nějakou barvou něco, a teď se o to bojíte …

Ke mně asi před 14 lety přišel kluk, který se hrozně moc vztekal nad svým tatínkem, protože jeho tatínek se strašně bál půjčit mu auto. On byl tenkrát mladý kluk, asi 17letý, jmenoval se Honza, byl strašně fajn. Říkal: Ten můj táta, ten je hroznej, on se všeho drží, on mi nechce půjčit auto. Když já si to auto už někdy půjčím, tak mám strašný strach, že se tomu autu něco stane. Vy si nedovedete představit, paní Adamcová, co mně se děje s tím autem. Nedávno jsem si zase jednou půjčil auto, po dlouhé době a po dlouhých kecech od táty, sednu do auta, nabral jsem kamaráda, a kamarád se chytil takhle za to ucho a utrhl celý ten tapecírung, takhle jsme to měli na hlavě. Takový já mám nervy. - Měl našetřené peníze, tak to nechal přilepit, tátovi to ani neřekl. Za týden si zase půjčil auto, a vezl tátovi motor, dal si ho do předního kufru. A jak jel zatáčkou, tak se ten motor překulil a vyboulil celou tu přední kapotu. A další měsíc se stalo, že otevřel dveře, fouknul hodně silný vítr a ty dveře vyvrátil. Říkal: Já už to auto nechci! Uplynulo 10 let, zase byl u mě, a strašně jsme se nasmáli. Říkal: Představte si, že já jsem si od táty to auto odkoupil, bylo sice už o 10 let starší, ale tak vypulírované, bylo jak nové. A najednou já mám o něj ten strach, co měl ten táta. To auto mě tak neskutečně štve. Tak říkám, zkus ho prodat. A bylo vidět, jak to ego ještě se klepe. Tak se ho zbav, říkám, uvidíš, jak se ti uleví. -A čím budu jezdit? - Budeš chodit pěšky, nebo trolejbusem ... Pak mi volal asi za půl roku: Už jsem ho prodal. Mně je tak dobře, nic nepotřebuju, a když potřebuju, tak třeba zavolá kamarád .. A pak už si koupil svoje auto, našetřil si, a říkal: To auto asi bylo prokleté, to není možné. A já říkám: Ne ne ne, ty jsi otce ještě odsoudil, tak sis musel ještě krátký čas prožít ten strach, to, co jsi odsoudil na tom otci.

Člověk trpí, obrovsky trpí, když se něčeho nechce vzdát. Prosím vás, čeho. Já jsem vám nikdy nevyprávěla a vyprávět vám to nebudu, kým vším jsem byla. K čemu? To už dávno shnilo. Tohle budou dělat třeba mágové, černí, bílí, kteří se budou chtít vytahovat, čím vším byli a co tohle a tak … to jsou pitomosti. To už dávno není pravda. To už je jako sen. Já mám momenty z tohoto života, že před 20-30, i před 10 lety se divím: Jé, tohle se mi stalo? A vybaví se mi, že je to vlastně součástí mého života. Jedno jsem seděla s kamarádkou a ona mi vyprávěla, co jí dělal partner, takové pitomosti. A já jsem se začala strašně chechtat a říkám, počkej, to mi něco připomíná. Jé, já jsem to zažila taky … A právě, když to odpustíte, tak to zapomenete. Jste čistý papír. Jenom tak vám to připomíná něco z dálky, tak si vzpomenete, ale netíží vás to. Když to neodpustíte, tak zaprvé vám to pořád někdo musí dělat, podobné pitomosti, a za druhé si to pořád nesete s sebou a pořád se v tom přežvejkáváte – proč to musel dělat, a proč se to dělo. To jsou nesmysly. Vy sami jste si to zvolili ve svém osudu. Osud je hotový. Všechny situace, a všichni lidi vám udělali přesně to, co měli, v těch situacích, abyste zjistili, co umíte a co ne. A teď jsme u toho, co vám chci vyprávět.

Už víte, že teď planeta reaguje jinak, a věřte mi, chová se úplně jinak, pravidla se změnila. Proto je teď velký chaos a velká nervozita. Dějí se opravdu obrovské věci, útočné, a věřte, je mi to teď těžké říct, i když vy už víte, ale ne ještě úplně na 100% - a proto se budu ještě jakoby omlouvat dopředu – že vše je dobře. A lidé, kteří budou dělat hromadné meditace, na to, aby se odvrátilo nebezpečí dejme tomu v Sýrii, dělají bílou magii. To je ještě stav 3D. Tady je všechno hotové a připravené, aby to prošlo, protože všechny ty body, které tady jsou zaznamenané, mají svůj egoistický základ, a ten egoismus se teď tady odtud odlupuje, on se musí zničit. A jestliže já se budu modlit a budu si přát – já si samozřejmě nepřeji, aby to bylo – to je logika, žejo? - ale musím respektovat to, co se děje. Odpor mého nitra, které by chtělo něco jiného, je prosba, chtění něčeho jiného, než je, což je egoismus a vůle toho těla a člověka. Nejvíc uděláte pro tuhle planetu, jenom když sami za sebe – to je ve vašich silách – budete čistou a morální buňkou. Ve smyslu 5D, to znamená, že to, co nechcete, aby vám dělali druzí lidé, nebudete vy dělat druhým. Tím nejvíc přispějete a pomůžete planetě. Tehdy se vždy dostanete do těch míst, kde nebude zapotřebí, abyste se něčemu bránili. Už jste mnozí možná zažili spousty zázraků, které se vám budou dít, protože vy sklidíte pouze to, co jste sami vydali.

A teď se vrátíme k těm bílým mágům. Bílí mágové zasahují v tom smyslu, že považují nemoc člověka za špatnou. Ale ono je všechno dobré! Vždycky si musíte uvědomit, že je všechno dobré tak, jak je. Jestliže ten člověk má nějakou nemoc, tak buď si ji karmicky zvolil, že ho bude provázet nějaká silná nemoc, třeba roztroušená skleróza, anebo to budou nemoci, které si nabral v tom jediném životě, aby si je prožil, to znamená i s odpory.

Zažili jste někdy, že děláte věci, které nechcete, říkáte věci, které nechcete? Vy s tím třeba nesouhlasíte, ale najednou musíte. Je důležité tohle rozpoznat. Tady vidíte, že vy a ego jste něco jiného, ale ještě nemáte sílu to zastavit. Ale to už je dobrá hladina. Takže si představte, že takový bílý mág zasahuje – on si myslí, že dělá dobro, a už ten úmysl se hodnotí, to už je něco lepšího – ale už jsem vysvětlila, že on tomu člověku tu nemoc sebere a považuje ji za špatnou. Znám hodně léčitelů, kteří takhle léta pomáhali. Oni byli dobří, ale pozor, pro mě jsou všichni dobří, i vrahové a černí mágové. Vy jste herci na divadle. Já si jako bytost potřebuju prožít jenom to, co je v tom osudu nastaveno, abych to příště už nedělal. To je strašně důležité, a odpadává to velmi pomalu. A proto, vy, abyste se vymanili z těchto pout, nesmíte ani kritizovat ani odsuzovat, ti lidé to dělat musí. Takže, když bílí mágové považují něco za špatné, slyšíte to, to je na jedničce, většinou jim odejdou nohy. Byli teď velmi nemocní, nemohli chodit, hrozné bolesti páteří, protože sklízeli ten pohled, že je něco špatně. Protože ten člověk, když měl nějakou nemoc, musel něco pochopit. Když to pochopíte, zázračně se uzdravíte.

Já jsem teď díky vám, a moc vám za to taky děkuju, zažila neuvěřitelný zázrak. Už jsem vám vyprávěla o mé pravé noze, jak to minulý rok bylo velice obtížné. Dlouho jsem cestovala, a už tam byl vždy dopředu takový blikanec: Kam jedu příště? Jé, 6 hodin ... já bych si chtěla odfrknout. A najednou mi to vždycky došlo: Nenenene, to je můj osud, Iva to slíbila, tak jo, je to moje. Ale přece jenom se mi začal vytvářet stín v pravé noze. Nebolelo to, ale za kolenem jsem měla takový zvláštní pocit, a to už jsem vám dřív vyprávěla, jak pak v listopadu andělé pomohli, přišli, pošimrali mě na noze, pak mi to sjelo za 14 dní na kotník, asi 5 minut to obrovsky bolelo a pak to zmizelo. Od nového roku už jsem to dělala líp, už tady ty pocity ani nebyly, nahoře už bylo vidět, že to zvládám, už si Iva věděla rady, to znamená nebránila Bohu, mé skutečné realitě, aby se mohl nalít do mého těla. Nicméně, první půlrok byl také náročný, já jsem začínala přednášet 16. ledna v Nebočadech, a končila jsem 30. června v Brně, a měla jsem jeden jediný volný víkend, to bylo o velikonocích s maminkou. Jinak v pátek stovky kilometrů pryč, celý den přednášet, po přednášce domů. Takže nějaký pocit situační zátěže jsem asi prožila, ale už jsem si ho vůbec neuvědomovala. A najednou jsem zase měla pocit, že ta noha je těžká, ale už jsem necítila jenom ten bod, ale celou tíhu té nohy.

Představte si, 27. srpna, teď ve středu je to 14 dní, 3 týdny zpátky, přiletěla Lucinka pro kluky. Já jsem tady měla na prázdninách všechny děti, byli tu i Italové, a francouzská maminka si přijela pro děti. Prožili jsme krásných 5 dní, a tu noc, co přijela, jeli z letiště rovnou k tatínkovi, tam měli všichni večeři, a já jsem na ně čekala, protože neměli klíče. Tak jsem jim odemkla, a Lucinka si ještě povídala s Paolem v autě, a Džovánek říkal, babičko, běž si lehnout, já mamince otevřu, nehlídej. Tak jsem si lehla a usnula jsem, a najednou mě vzbudila strašná, ale strašná bolest v té pravé noze. Viděla jsem se zavřenýma očima, jak tam žhnou dva body, úplně rudě. Svítilo to a strašně to bolelo. Tak jsem to jenom pozorovala, a první, co udělala hladina egoismu, hodil mi tam ten Satan: To bude embolie. Zemřeš. - A já nic. Mně bylo tak dobře! A říkám si, tak jo, už jsem asi všechno odevzdala, já se těším. V tu ráno takový pocit, jako když něco praskne, mně se rozzářilo srdce, tak jako jsem krčila ty zavřené oči, protože dovnitř to už nezavřete, žejo, to vidíte pořád. A ze srdce ta obrovská zář začala vytékat do toho těla, a když tou zkumavkou, jak ji vždycky maluju, dotekla dolů, naplnila obě nohy, a do vteřiny ta bolest přešla, a od té doby nemám nic. Protože jsem tam pustila Boha. Je tam 100% Boha.

Vy musíte přijmout i tu nemoc, kterou máte. I všechny lidi, které jste předtím odmítli, a kvůli kterým jste tu nemoc vlastně měli. I všechny situace, vždyť je to vaše vůle, že se to dělo. Nikdo neprožije nic jiného, než má, ten osud je tak vybrán. Takže žijte svoji Boží vůli, je to vaše. Nic jako tělo a jméno neodmítejte, cokoli budete odmítat, budete v pozici utrpení. Protože to není vaše vůle, to je vůle masky, kterou nosíte, za kterou se považujete. Vy nejste Jaroslavové, Janové, Mileny ani Jany, zkrátka nejste jména. Je to na krátký čas. Všechny odpory se musí vrátit, všechny odpory musíte sklidit, a to, co říkal Ježíš: pokorně zaplatit.

Jakmile si to necháte od někoho odebrat – víte, oni nám jednou ukazovali – pamatuju si, jak přišel anděl, to už jsem začínala mít problémy s očima na čtení. Léta jsem ani nevěděla, že špatně vidím, a pak jsem si říkala, proč se mračím, a zjistila jsem, že špatně vidím. Tak jsem s ním o tom mluvila, a on říkal: No, jednou to takhle seškrábneme, to ještě je čas. (42.27)



Žádné komentáře:

Okomentovat