neděle 3. listopadu 2013

Konzumace masa

Je konzumace živočišných produktů egoistická, když je zřejmé, že zvířata kvůli lidem trpí? 
(Iva Adamcová, přednáška Bystřice pod Hostýnem 28. 9. 2013, 4:13. )

Víte, vy to vidíte trošku jinak. Je pravda, že strava je velice důležitá pro vaši vibrační úroveň. Před chvilkou jsem se zmínila, že jsem byla deset let vegetarián, a aby mě zbrzdili, tak mi znova přikázali jíst maso. Taky mi řekli, že jednou přijde čas, kdy to znovu odložím už natrvalo. Ale já jsem nikdy neměla pocity, a věřte mi, že je to nejlepší i pro vás, neodmítat to maso z důvodu toho, že by zvířata trpěla. Tak to není.

Za prvé: třeba Indiáni potřebují bílkovinu, aby přežili... Pan doktor Tomáš říkal, že když v Africe krokodýl žere člověka, tak Bůh žere Boha. Ano, i ve zvířeti žije božství, v jiné fázi vývoje, nižší než je člověk. Ale to je hmota, do které my si oblékneme to božství a tady se pohybujeme a hrajeme roli, a máme body A až B. A věřte, že když to zvíře nemá bod B, tak ho nedoženete. Když nemá zemřít, tak ho zkrátka neulovíte. Tohle je pravidlo. To za prvé.

Za druhé: jestliže budu mít hlad a potřebuju tu přežít a půjdu a zabiju to zvíře, zase: doženete jen zvíře, které má bod B, jiné ne.

Za další: když jdete do hypermarketu a tam už máte připraveny masové výrobky, tehdy to zvíře kvůli vám neumřelo. Pozor, naopak, vy tam jdete proto, aby neumřelo zbytečně, když už tu bílkovinu tady nechá. To by se zkazilo. Je to pravda? To by támhle mohlo shnít.

To jsou věci, které si lidi zbytečně dávají do hlavy. Ale v jejich fázi, když to ještě odmítají, je to zase dobré, protože jsou ve vývoji, kdy si zvedají lásku ke světu. Napřed v prvních životech je člověk bezcitnou, skutečně negativní existencí, kde je obrovské ego, a je tam jenom malinká jiskřička božství. 

A pak, to už víte, jaký je systém, to bylo na základních přednáškách, kdy každým životem se sloupává slupka ega a přibývá božství. A když se překlenete přes prostřední část, to znamená přes srdeční čakru, tak pak vlastně vzrůstá ve vás to božství a zvyšuje se vám láska ke světu. Tehdy to zase ten člověk jakoby přežene s tou láskou, pak už je zase až fanatický. To všechno si musíte prožít, abyste to zase odložili, a dokázali se prožít až k jednotě.

Takže, věřte mi, je to i tak, že to, co vám teď chutná, a máte na to chuť, to máte jíst. Protože posloucháte vaši intuici, vaše tělo vám říká, co ve vaší fázi, i duchovní, teď zrovna potřebujete.

Nevím, jestli se vám to stalo, mně se to stalo už několikrát, kdy najednou třeba několik měsíců jsem nemohla jíst určitou potravinu. Zkrátka, při vzpomínce na to, že bych si ji dala do pusy, mi bylo divně, přišla taková nechuť. Tady to tělo ví, že si třeba musíte dát oraz od masa nebo od uzenin, nebo já nevím od čeho, a máte zase chuť na úplně jiné věci. A to je nejlepší, tenhleten instinkt, ten už máte vybudovaný, to už vám říká vlastně ta pozice.

Takže, všechno má svůj čas. Dělat si výčitky, to je zbytečné. Já jsem byla duší, která sem přišla čistá už z druhé strany, připravená na tyhle věci, ale byla jsem vychovaná skutečně jako masožrout. To bylo samé, Ivanko, masíčko spapej, knedlíčky nemusíš. A mně maso vždycky chutnalo, neměla jsem problém. Když mi pak řekli, že ne, mělo to svůj důvod. Protože já jsem si ověřovala na vlastní zkušenost, a zase pro vás, co to s vámi udělá, když to maso nejíte. A skutečně se začne měnit obrovsky rychle vaše nitro. Protože ty vibrace vás stahují.

Zvířata kvůli lidem netrpí. Víte, i to utrpení, které se týká třeba života, kdy někdo týrá zvířata – i to zvíře má svůj osud. Už jsem vám říkala, že my tady jsme vlastně jako fotografie. To nám říkali seshora, mému muži se to tenkrát strašně líbilo: napřed jsme negativem, abychom se mohli stát pozitivem. Vy si musíte obě strany mince prožít a zažít a odložit. To samé mají zvířata. Pozor, ty ještě čeká nejen dokončení zvířecích životů, ale ještě prožití všech lidských životů, než se dostanou na vaši úroveň. I ona se samozřejmě vyvíjejí. Takže když to zvíře má v životě nějaké utrpení, má to svůj dobrý důvod, který si jako osud planety vybralo. Tohle je realita světa.

Pokud vy jste u toho a jste už velice soucitní, smíte zasáhnout. I to zvíře to má v osudu.

Tohle jsou děje, které tu jsou, nic jiného.





Žádné komentáře:

Okomentovat