sobota 9. listopadu 2013

Cesta z bodu A do B je osudem daná, jak ji tedy mohu pokorou změnit?

Bystřice pod Hostýnem 19. 10. 2013

4:35:00: Nerozumím tomu: když je celá životní cesta od bodu A do bodu B daná, jak ji můžu změnou myšlení a pokorou změnit? Neprotiřečí si to?

Ne, vy jste to špatně pochopil, nebo pochopila. 

Vy máte ve vývoji z bodu A do B vše stanoveno, to znamená, vy máte i stanoveno, do jaké míry a procentuálně mě pochopíte, když už jste se s tím setkali a máte mě v osudu. I bod, kdy pochopíte, je nastavený, i v jaké míře. Protože my se vyvíjíme ne odděleně, to by byl chaos. Vyvíjíte se v celku božího těla. Vy nikomu neutečete, ani nikdo vám. Tohle je dokonalá realita. Jenom jste si to rozdvojila do protiřečení, tak to není.

Teď nedávno jsem komunikovala s jedním mužem, který si prožil velice těžký a drsný osud. Vydělal miliardy, a přišel o ně mafií. Tam byly zataženy i soudy, tam bylo evidentně všechno podplacené. Byl v právu, ale neudělal vůbec nic. Říkal: Já jsem se deset let hádal, řval jsem jak zvíře na chodbách různých soudů, a nevykřičel jsem nic. Přišel jsem úplně o všechno. Dneska nemám nic, jsem zadlužený, a jsem šťastný jako blecha.

Tenhle muž mi psal nedávno – on je ještě hodně logický. Nedávno se dostal na tuhle cestu, právě díky své životní mizérii pochopil. Jestliže se mu tohle stalo, v minulosti evidentně něco vytuneloval, takže teď to musel prožít z druhé strany. Vždycky to tak je, to je zkrátka karma. Pozor, vidíte to, ani ten soud pak nic neudělá, to je součástí té odplatné karmy.

Dostanete se do situací, které si vždycky zasloužíte. Byť se vám to zdá lidsky nespravedlivé. Ne, pro vás v běhu všech životů a součtů je to vždycky spravedlivost maximální. Všechno, co se vám děje, byť by to bylo lidsky nespravedlivé, je pro vás spravedlivé.


A on mi nedávno napsal, že asi zažil ten bod, protože šel v ulici ve městě, kde chodilo tisíce lidí, nebyl v meditaci, nebyl v přírodě, a najednou zažil bod, kdy se mu všechno změnilo. Viděl se jinak. Prozření v jednom jediném okamžiku. Říkal: Já jsem se tolik let snažil, a najednou uprostřed ulice, uprostřed lidí se to stalo. Ono to fakt je.

2 komentáře:

  1. Dobrý den všem,
    Nějak mě uniká odpověď Ivy Adamové na otázku. V čem to je nepochopeno ? Já to teď, se svými znalostmi a vědomostmi vidím stejně jako tazatel (ka). Najde se někdo, kdo to aspoň trošku rozklíčuje ?
    Děkuji a přeji všem hezký den. Lumír

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, mám podobné zkušenosti jako ten člověk. Několik nejsilnějších niterních zážitků ke mě přišlo uprostřed přeplněných pěších zón velikých měst. Ta sounáležitost se všemi, láska, pochopení, že každý dělá jen to nejlepší co dokáže.
    A.

    OdpovědětVymazat